Сьогодні ми провели цікаву зустріч з головою Молодіжної ради міста Маріуполя Аліною Козицькою. Дізналися про діяльність та перспективи молодіжного руху в рідному місті, розказали про свої досягнення в роботі ліцейського парламенту «Лідер». Тепер, сповнені ентузіазму, будемо втілювати свої учнівські ініціативи для розвитку ліцею та міста в цілому.
Центр психологічної та соціальної адаптації ВПО на базі НВК "Ліцей-школа №48" як результат участі в міському проєкті "ГРОМАДСЬКИЙ БЮДЖЕТ"!!! Завдяки такій можливості реалізовуємо ідеї для покращення нашого міста та можливості здійснення реальної допомоги містянам. Дійсно, такі проєкти - це фундамент для створення відповідального суспільства. Відбулося заняття творчої лабораторії для фахівців психологічної служби міста "Використання арт-терапевтичних методів у роботі практичного психолога". Заняття проводила практична психологиня школи Кротовська Л.І. Психологи міста ознайомились з ефективною методикою "Діагностика відносин" для роботи з батьками в інтерактивній формі (із циклу "Обізнане батьківство"). Дуже дякуємо нашим батькам, які підтримали нас в голосуванні за наш проєкт, та міській владі, яка надає можливості участі на таких платформах!!! Запрошуємо до Центру !!!
Державна служба якості освіти України, з метою розроблення рекомендацій щодо вдосконалення організації дистанційного навчання, проводить з 01 до 09 лютого 2021 року онлайн-опитування з питань організації дистанційного навчання в школах у 2020/2021 навчальному році.
30 січня 2021 р. на базі Маріупольського державного університету в дистанційному форматі відбулася науково-практична конференція на чолі з к.і.н, доцентом кафедри історичних дисциплін Новіковою С. В., куди були запрошені переможці та призери І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. Учениця 9-Б класу, Бовша Софія (керівник учитель історії Папац А.С.) гідно презентувала своє дослідження з історії України на тему «Повсякденне життя металургів Катеринославськоі губернії на початку хх ст.», була активною учасницею дискусій та отримала рекомендації та поради провідних науковців для участі у наступному ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
29 січня 2021 р. виповниться 103 роки з часу бою на залізничній станції Крути міжвійськовими підрозділами Української Народної Республіки та більшовицькими загарбниками доби першої українсько-радянської війни.
Особливістю бою під Крутами 29 січня 1918 р. стало те, що в ньому на захист Української Народної Республіки добровільно стали київські студенти, гімназисти та юнаки військової школи супроти ворога, який мав багаторазову чисельну перевагу. Тому бій під Крутами, хоча й завершився військовою поразкою для Української Центральної Ради, на довгі часи став прикладом героїчного подвигу і звитяги в ім’я України та її незалежності.
Відзначення Дня пам’яті Героїв Крут на державному рівні було розпочато згідно з розпорядженням Президента України «Про вшанування пам’яті Героїв Крут» від 24.01.2003 № 12/2003-рп.
Під час відзначення Дня Пам’яті Героїв Крут педагогам доцільно проводити заходи у формі «Уроків пам’яті». Серед методів і форм проведення «Уроків пам’яті» пріоритетна роль належить активним: проектна діяльність, історичні реконструкції, метод мікрофон, моделювання історичної ситуації, діалог Сократа, методики колективно-творчих справ. Крім названих можна використовувати традиційні: круглістоли, конференції, диспути, дебати, конкурси, презентації, екскурсії, урок-реквієм, виставки. Більшість із цих методів просто перевести в онлайн-режим.
Варто пам’ятати, що ознайомлення з героїчними вчинками відчайдушних добровольців допоможуть молодому поколінню зрозуміти справжню цінність життя у мирні часи та зберегти пам’ять про героїзм людей, сформувати громадянську мужність заради майбутнього України. З цією метою у закладах освіти доречно проводити такі онлайн-заходи:
початкова школа:
класна година (відеоогляд) «Скорбота та героїзм»;
година історичної пам’яті «Соборна мати – Україна одна на всіх, як оберіг»;
онлайн-виставки малюнків;
середня школа:
інформаційна хвилина «Пам’ятаємо героїв Крут»;
онлайн-вікторини або тести з історії;
круглий стіл «Причини та наслідки трагедії під Крутами»;
написання есе на тему «А що було б, якби гімназисти та студенти не вийшли на поле бою?»;
онлайн-зустрічі з істориками, науковцями;
старша школа:
перегляд і обговорення фільму «Крути 1918»;
створення міні-роликів для молодших школярів про бій під Крутами та його значення;
історичні реконструкції бою під Крутами за допомогою комп’ютерних технологій.
Учасники шкільного парламенту "Лідер" провели онлайн-марафон «Локдаун - не завада справжній дружбі». Учні закладу, незважаючи на дистанційне навчання, знаходять можливість спілкуватися з однокласниками та друзями. Спілкування на відомих онлайн-платформах у сучасному світі стає більш креативним, активним та цікавим. Наші діти не втомлюються від новітніх технологій, бо поряд завжди є справжні друзі!
Вітаємо ученицю 9-Б класу Бовша Софію та її керівника-вчителя історії Папац Аліну Сергіївну з І місцем у І (міському) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН в секції "Історія України"!
22 січня у день проголошення Акта Злуки Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки Україна щороку відзначається День Соборності. Офіційно в Україні свято встановлено Указом Президента України «Про День соборності України» від 21 січня 1999 року № 42/99.
Пропонуємо ознайомитися із тематичними матеріалами для підготовки:
вікторина для учнів старших класів (у процесі переробки відповідно до інформаційних матеріалів Українського інституту національної пам’яті): https://cutt.ly/DjPhQA4.