Методична проблема:
"Організація і створення освітнього середовища шляхом впровадження інноваційної діяльності на уроках іноземної мови з метою адаптації і соціалізації здобувачів освіти".
Ричагова Наталя Володимирівна - керівник МК, учитель англійської мови, спеціаліст І категорії, стаж – 28 років
Методична проблема: Формування та ролзвиток комунікативних умінь у процесі вивчення іноземної мови пізнавальних інтересів засобами іноземної мови.
"Інтерес, як мотив, відіграє надто важливу роль у навчанні. Основними шляхами виховання інтересу до іноземної мови є: виховання свідомого ставлення до опанування мови та її використання в діалогічному та монологічному мовленні; виховання позитивних емоцій, пов’язаних з навчальними заняттями, основним засобом яких є ігри та форми малого фольклору".
Шама Лариса Григорівна– учитель англійської мови, спеціаліст І категорії, стаж – 25 років
Методична проблема: Розвиток комунікативної компетентності учнів на початковому етапі вивчення англійської мови .
"Сучасний стан і пріоритетні напрямки викладання іноземної мови спрямовують діяльність вчителя на формування в учнів комунікативної компетенції та можливі способи активізації процесу говоріння іноземною мовою. Однією із складових частин комунікативної компетенції є соціокультурна компетенція, яку слід розуміти як систему уявлень про основні національні традиції, звичаї та реалії країн, мова якої вивчається, а також систему навичок та вмінь адекватно поводитися, використовуючи знання".
Садовська Яна Іванівна - учитель англійської мови, спеціаліст другої категорії, стаж – 8 років
Методична проблема: Формування ключових компетентностей на уроках англійської мови
Владимирова Катерина Павлівна - учитель англійської мови, спеціаліст другої категорії , стаж – 6 років
Методична проблема: Інтерактивні методи навчання на уроках англійської мови
Євстратова Ольга Володимирівна - учитель англійської мови, спеціаліст, стаж - 7 років
Методична проблема: Інтерактивні технології на уроках англійської мови