Неділя, 16.12.2018, 16:49
Приветствую Вас Гость | RSS

Маріупольський навчально-виховний комплекс "Ліцей-школа № 48"

Ласкаво просимо!
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Методичне об'єднання вчителів природно-математичного циклу

Методична проблема:

«Вдосконалення та впровадження інноваційних педагогічних технологій

в умовах профільного навчання в контексті єдиної складової НВП»

 

Костіна Марина Михайлівна – керівник МК, учитель математики, спеціаліст ІІ категорії, стаж – 16 років

Методична проблема: «Використання дидактичних ігор на уроках математики в умовах впровадження компетентнісно-орієнтованого підгоду в навчально-виховному процесі»

       "Досягненню мети навчання математики та реалізації особистісно-спрямованого навчання, яке на перший план висуває завдання створення сприятливих умов для виявлення і розвитку здібностей учнів, задоволення їх потреб та інтересів, розвитку пізнавальної активності і творчої самостійності сприяє використання дидактичних ігор. Застосування дидактичних ігор на уроках математики - суттєвий резерв підвищення ефективності навчально-виховного процесу та взаємодії і взаєморозуміння між учителем і учнями".

 

Сібілєва Тетяна Петрівна – учитель математики, спеціаліст І категорії, стаж – 39 років

Методична проблема«Проблемні ситуації як засіб розвитку інтересів під час розв’язування пізнавальних задач»

 

Зіненко Олександр Олексійович - учитель інформатики і математики, спеціаліст 

Методична проблема«Активізація розумових здібностей учнів під час вивчення математики та інформатики»

 

Нестеренко Олена Євгенівна - вчитель математики та інформатики, спеціаліст ІІ категорії

 Методична проблема: «Метод алгоритмізації як засіб формування організації учнів»

 

Холоденко Ірина Олександрівна – учитель фізики, спеціаліст І категорії, стаж – 35 років

Методична проблема: «Розвиток пізнавального інтересу до фізики методом рішення задач»

        "Організувати навчальний процес таким чином, щоб - забезпечити максимальну активність учнів на уроках фізики; - навчати дітей аналізувати, систематизувати, застосовувати знання в життєвих ситуаціях; - стимулювати учнів до самоосвіти, творчості.Щоб учень засвоїв матеріал, його потрібно повторити, повертатись до нього знову і знову, тільки тоді він «відкладається у голові учня» - багаторазове повторення; - виділення головного в параграфі, розділі, темі, курсі; - зв'язок з іншими науками, що дає можливість інтегрованого підходу до вивчення фізики; - самостійна робота учнів; - щоденне опитування, що забезпечує системність у навчанні. На кожному уроці я спираюсь на такі складові: - забезпечення контакту з класом і з кожним учнем на основі рівноправних відносин; - урахування індивідуальних психологічних особливостей учнів; - формування навичок користування фізичною термінологією; - організація пошукової роботи, спрямованої на формування творчого мислення; - урахування сучасних тенденцій розвитку фізичної освіти".

Мелешкова Анна Анатоліївна – учитель хімії, спеціаліст І категорії, стаж – 30 років

Методична проблема: «Формування пізнавальної компетентності на уроках хімії»

     Завданні проблеми та шляхи її вирішення:

  • Розвивати інтерес до важливішої з природних наук – хімії у процесі її вивчення;
  • Обгрунтовувати практичне значення хімії у житті людини;
  • Показувати значення хімії у рішенні сучасних проблем: джерело дешевої енергії, вирішення екологічних проблем;
  • Показувати різносторонні зв’язки хімії з іншими сучасними науками і технологіями;
  • Узнати внесок вітчизняних вчених у розвиток хімії.

Холявіна Світлана Миколаївна – учитель біології, спеціаліст вищої категорії,  стаж – 20 років

Методична проблема: «Розвиток творчих здібностей учнів, використання скарбниці народних знань у процесі вивчення біології»

Основні завдання при роботі над проблемою:

  • створення умов для підвищення рівня творчої активності учнів;
  • формування прийомів розумової діяльності учнів, розвиток їх пізнавальних можливостей;
  • доповнення шкільної програми з біології елементами національної мудрості;
  • формування у школярів найкращих якостей, спрямування дитячої енергії на досягнення загальнолюдських ідеалів, духовних цінностей;
  • шляхи розвитку творчих здібностей учнів, виховувати любов до природи рідного краю, інтерес і поважне ставлення до навколишнього середовища.

Шиян Галина Андріївна  учитель географії, спеціаліст вищої категорії, стаж 37 років  

Методична проблема: «Формування ключових компетентностей в учнів на уроках географії через підвищення мотивації та пізнавальної діяльності»

   «Велике місце в роботі вчителя займають інтерактивні педагогічні технології. На уроках географії застосовую метод комп’ютерних технологій та метод творчих проектів. Одним з найсучасніших напрямків модернізації системи географічної освіти є впровадження комп’ютерних технологій і мультимедіа. Для досягнення головної мети використовую різні форми й методи навчання: опорні конспекти, заліки, диктанти, кросворди, практичні роботи. Також використовую різні форми сучасних уроків: урок-гра, урок-вікторина, урок-практикум, урок-подорож, урок-екскурсія, урок-рольова гра, урок-аукціон»

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  казковий Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2018
uCoz