П'ятниця, 19.04.2024, 16:59
Приветствую Вас Гость | RSS

Маріупольський навчально-виховний комплекс "Ліцей-школа № 48"

Ласкаво просимо!
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

МК вчителів філософсько-філологічного циклу

Методична проблема:

       «Забезпечення особистісногорозвитку дитини, підвищення рівня їїсоціалізації та адаптаціїдо життя у громадянському суспільстві шляхом удосконалення освітнього процесу на інноваційній основі під час вивчення предметів філософсько-філологічного циклу»

 

Бєлова Вікторія Володимирівна –керівник МК, учитель російської мови та літератури, зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії, стаж – 31 рік

Методична проблема: Реалізація основного положення Державного стандарту базової і повної середньої освіти на уроках української мови та літератури

       «На уроках створюю ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості школяра, розвиваю творчу уяву учнів, асоціативне мислення, прагнення постійно вдосконалюватися, розв’язувати дедалі складніші творчі завдання. Перевагу в роботі надаю нестандартним урокам, які сприяють розкриттю творчого потенціалу вчителя та учнів. Такі уроки формують та розвивають творчу особистість, яка спроможна повноцінно реалізувати в житті: думати, розуміти сутність речей, аналізувати, осмислювати ідеї, шукати потрібну інформацію, тлумачити її, застосовувати за певних умов»

Бріт Світлана Олександрівна учитель російської мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, Старший Учитель, стаж- 51- років.

Методична проблема: Формування комуникативної компетенції учнів – вільного вролодіння російською мовою в усіх видах мовної діяльності

Практична реалізація проблемі: використання на уроках російської мови і літератури наступних прийомів: дискусії, рольові ігри, написання творчих робіт, захист проектів.

 

Котляр Світлана Миколаївна – учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, стаж – 29 років

Методична проблема: Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури як засіб формування пізнавальної компетенції учнів"

    "Головне завдання використання ІКТ - підвищити пізнавальний інтерес учнів до предмета, ефективність його опанування учнями. Інформаційно-комунікаційні технології дають можливість організувати навчальний процес так, що створюються умови для врахування й розвитку індивідуальних особливостей кожного учня, його творчих, розумових, комунікативних здібностей. Ці технології дозволяють учневі рухатися власною навчальною траєкторією і дають можливість виявити та реалізувати власні пізнавальні можливості.

 

Овдусенко Наталя Миколаївна- учитель української мови та літератури, спеціаліст І категорії, стаж – 24 роки.

Методична проблема: Різноманітні форми і методи роботи на уроці як фактор підвищення грамотності учнів

     "На своїх уроках я намагаюся здійснювати індивідуальний підхід до навчання та виховання учнів, використовую різні методи навчання. Окрім традиційних методів та форм використовую й інноваційні методи: комунікативні, творчі завдання проблемного характеру. Учням подобаються уроки у вигляді дидактичної гри, "брейн-ринги", ігри на виправлення помилок (гра "Коректор"), літературні вікторини, розгадування кросвордів".

 

Зайцева Наталя Володимирівна - учитель української мови та літератури, спеціаліст   І категорії, стаж – 15 років

Методична проблема: Формування ключових і предметних компетентностей учнів шляхом застосування інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури

     "На уроках української мови та літератури використовую різні інтерактивні методи, намагаюся навчити дітей змістовно, логічно, чітко висловлювати свої думки. Кожний свій урок намагаюся побудувати так, щоб учням було цікаво, щоб вони хотіли вчитися. Намагаюсь підвищити інтерес учнів до уроків української мови та літератури, стараюсь розвивати творчий потенціал учнів, підвищити якість знань, розширити коло спілкування дітей, познайомити їх з іншими культурами, створити умови для підвищення соціальної компетентності".

                                            Бурдужа Тетяна Віталіївна - учитель російської мови та літератури, спеціаліст, 2 роки

Методична проблема: Використання інноваційних методик і технологій на уроках російської мови та світової літератури

Редько Тетяна Сергіївна - учитель російської мови та літератури, спеціаліст, стаж -2 роки

Методична проблема: Реалізація завдань мовно-літературної освіти в контексті метапредметного навчання

 

Шевченко Ганна Павлівна – учитель російської мови та літератури, спеціаліст, стаж – 8 років

Методична проблема: Інтерактивні технології як спосіб формування мовних компетенцій учнів

Актуальність проблемі:

потреба сучасного суспільства в творчій молоді стає усе більш очевидним фактом, оскільки саме творча націленість дозволяє сучасній людині оперативно адаптуватися в умовах інформаційного суспільства, що нестримно розвивається.

Котлярова Олена Євгенівна – учитель історії, правознавства, спеціаліст вищої категорії, стаж - 41 рік

Методична проблема: Використання джерел інформації на уроках історії з метою розвитку пізнавальних інтересів учнів

 

      "На сучасному етапі постало завдання необхідності  в процесі навчання історії формування в учнів власного погляду на події, явища та процеси, які відбувалися на історичному шляху розвитку людства через вивчення та самостійний аналіз багатьох фактів і думок. Це завдання може реалізуватися за умов систематичного та послідовного удосконалення творчих, критичних, дослідницьких навичок (вмінь, здібностей)". 

 

Блинська Катерина Вікторівна – учитель історії, спеціаліст другої категорії, стаж – 6 років.

Методична проблема«Розвиток аксіологічної компетентності на уроках історії»

     «Результатом вивчення історії в сучасній школі є не тільки засвоєння знань (фактів, понять, а й формування вмінь та навичок критично мислити, творчо розв’язувати  проблему, з’ясовувати сенс вивченого та використовувати набуті знання та навички в життєвих ситуаціях. Моєю метою є допомога учням з’ясувати, яким бачила світ і що відчувала людина (конкретної епохи, певної національності, віро сповідування, статі, соціальної групи менталітету) і чому погляди учня (або групи учнів) збігаються чи відрізняються від поглядів людини минулого»

 

Папац Аліна Сергіївна – учитель історії, спеціаліст другої категорії, стаж – 6 років.

Методична проблема: «Виховання патріотизму та національної свідомості на уроках історії»

          "Як писав Олександр  Довженко: «Народ, що не знає своєї історії, є народ сліпців». І такий народ завжди будуть зневажати й поневолювати. Українська держава зможе розвиватися лише знаючи своє минуле, і пам’ятати, що саме історична свідомість є вищою духовною цінністю будь-якої нації, тому,  я вважаю, що  на уроках з історії вчитель повинен закладати підвалини історичних уявлень майбутніх громадян про давнє минуле українського народу, його мови, культури, ментальних рис характеру, державно-політичного життя, як невід’ємної складової формування європейської цивілізації".

Копань Анастасія Вячеславівна – учитель історії, спеціаліст 

Методична проблема: Формування інформаційної компетентності учнів у навчанні історії.

  

 

 

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
uCoz