Субота, 17.11.2018, 04:19
Приветствую Вас Гость | RSS

Маріупольський навчально-виховний комплекс "Ліцей-школа № 48"

Ласкаво просимо!
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

МК вчителів початкових класів

       Методична проблема:

Підвищення якості початкової освіти, як гостра проблема сучасності.

                                                                                                        

Ординцева Ольга Володимирівна – керівник МК, учитель початкових класів,  спеціаліст  І категорії, стаж – 12 років

Методична проблема : Розвиток пізнавальних інтересів на уроках природознавства у молодших школярів.

       "Активізувати пізнавальну діяльність школярів допомагає створення проблемної ситуації, це викликає потребу самостійно знайти відповіді на запитання, створюється на уроці „ситуація успіху”. Спільно виконане завдання, внесення посильного доробку у працю колективу, захоплення від спілкування – це створює комфортні умови для кожної дитини, щоб навчальна діяльність перетворилася у радісний, цікавий процес".

 

Маркіна Тетяна Леонідівна - учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший учитель,  стаж – 38 років

Методична проблема: Розвиток ключової компетентності вміння вчитися учня початкової школи.

"Для того, щоб розв’язати цю проблему необхідно допомогти дитині в розвитку її психічних процесів, інтелекту, логічного мислення, уваги якраз в молодшому шкільному віці. Потрібно вчити дітей обґрунтовувати свої відповіді, будувати логічну послідовність своїх висловлювань, робити правильні висновки".

 

Червона Валентина Михайлівна - учитель початкових класів, спеціаліст І категорії, стаж – 34 роки

Методична проблема  :  "Формування компетентності саморозвитку"

        "Велике значення приділяю розвитку інтересу молодших школярів до навчання, процесу пізнання взагалі. Пізнавальний інтерес, як засіб активізації, дозволяє зробити процес навчання привабливим. Стараюсь включити в канву уроку дидактичні ігри, окремі ігрові прийоми. Використовую загадки, скоромовки, вірші, творчі завдання".

 

Горшкова Світлана Андріївна - учитель початкових класів, спеціаліст І категорії, стаж – 25 років

Методична проблема  : "Застосування інноваційних методів на уроках"

       "Усі знають, як важко дітям вчитися. Тим більше, що шести річки приходять до школи з мінімальним багажем знань, загально навчальних умінь и навичок. Як допомогти дітям? Беззаперечний факт, що діти мають бажання вчитися, але інтерес поступово  згасає, якщо зникає елемент новизни, якщо дітям не цікаво. Щоб полегшити процес навчання і зацікавити учнів, я придумую ігри та використовую їх на своїх уроках"

 

Лисенко Ольга Євгенівна - учитель початкових класів, спеціаліст І категорії, стаж –  14 років

Методична проблема  :  "Створення  позитивної мотивації навчання учня початкової школи"

     "В початковій школі  необхідно не тільки закладати основу знань учнів, але й формувати відношення до навколишнього світу, вчити самостійно мислити та творчо працювати. Для того, щоб розв’язати цю проблему необхідно допомогти дитині в розвитку її психічних процесів, інтелекту, логічного мислення, уваги якраз в молодшому шкільному віці. Потрібно вчити дітей обґрунтовувати свої відповіді, будувати логічну послідовність своїх висловлювань, робити правильні висновки"

 

Головіна Оксана Юріївна - учитель початкових класів, спеціаліст, стаж – 4 роки

Методична проблема:  "Формування навичок читання як засіб мовленнєвого розвитку молодших школярів".

      "У своїй роботі велику увагу приділяю розвитку певних мовних навичок, мовленевої діяльності, розвитку творчих здібностей та вивченню словникових слів на основі  акровіршів. Діти залюбки з кожного словникового слова за поданою темою утворюють акровірш. Працюють самостійно, або в групах".

 

Колосова Любов Дмитрівна - учитель початкових класів, спеціаліст , стаж –  роки

Методична проблема  : "Формування комунікативних навичок учнів початкових класів".

       "Критично мисляча людина, яка озброєна переконливими аргументами, здатна протистояти навіть таким авторитетом, як сила традиції та думка більшості. Такою людиною неможливо маніпулювати. Критично мисляча людина здатна аналізувати інформацію, оцінювати її. Система критичного мислення надає можливості активізувати мислення учнів на уроках, залучити всіх учнів до плідної роботи".

 

Богатікова Тетяна Юріївна- учитель початкових класів, молодий спеціаліст, стаж - 1 рік

Методична проблема  :" Творчі завдання як засіб формування інтелектуальної культури школяра

"Пізнавальний інтерес, як засіб активізації, дозволяє зробити процес навчання привабливим. Стараюсь включити в канву уроку дидактичні ігри, окремі ігрові прийоми. Використовую загадки, скоромовки, вірші, творчі завдання".

 

Пріщенко Анастасія Анатоліївна - учитель початкових класів, молодий спеціаліст, стаж - 2 роки

Методична проблема  : Формування творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку під час навчально-виховного процесу.

"У роботі з молодшими школярами надзвичайно важливо створити такі умови, які б сприяли навчанню, забезпечували подальший розвиток здібностей та інтересів школярів. Одним з ефективних способів вважаю роботу в парах, використання діалогів. Учні спільно виконують одне завдання, при цьому активно обговорюють його, перевіряють знання один одного. Залучаю учнів до фантазування, творчого самовиявлення. Пробуючи свої сили у літературній творчості, дитина оволодіває умінням співпереживати".

Старцева Лілія Анатонівна - учитель початкових класів (2-А клас), спеціаліст вищої категорії, "старший учитель"

Кулешова Ірина Олексіївна - учитель початкових класів (2-В клас), спеціаліст І категорії

Понедєльченко Тетяна Олександрівна - учитель початкових класів (3-В клас), спеціаліст І категорії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Copyright MyCorp © 2018
uCoz