Четвер, 25.04.2024, 05:01
Приветствую Вас Гость | RSS

Маріупольський навчально-виховний комплекс "Ліцей-школа № 48"

Ласкаво просимо!
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Методична комісія української філології

Методична проблема на 2016-2021 р.р.

"Створення якісного освітнього середовища на уроках української мови та літератури

шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій у НВП

в умовах допрофільного та профільного навчання"

Бєлова Вікторія Володимирівна – керівник МК,  учитель української мови та літератури,   спеціаліст вищої категорії, стаж – 29 років

Методична проблема: Упровадження технології розвитку критичного мислення та активного навчання через формування стійкого пізнавалььного інтересу до предмету та виявлення творчих і розумових здібностей учнів

      "На уроках створюю ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості школяра, розвиваю творчу уяву учнів, асоціативне мислення, прагнення постійно вдосконалюватися, розв'язувати дедалі складніші творчі завдання. Перевагу надаю нестандартним урокам, які сприяють розкриттю творчого потенціалу вчителя та учнів. Такі уроки формують та розвивають творчу особистість, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті: думати, розуміти сутність речей, аналізувати, осмислювати ідеї, шукати потрібну інформацію, тлумачити її, застосовувати за певних умов"

 

Котляр Світлана Миколаївна – учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, стаж – 27 роки

Методична проблема: Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури як засіб формування пізнавальної компетенції учнів

    "Головне завдання використання ІКТ - підвищити пізнавальний інтерес учнів до предмета, ефективність його опанування учнями. Інформаційно-комунікаційні технології дають можливість організувати навчальний процес так, що створюються умови для врахування й розвитку індивідуальних особливостей кожного учня, його творчих, розумових, комунікативних здібностей. Ці технології дозволяють учневі рухатися власною навчальною траєкторією і дають можливість виявити та реалізувати власні пізнавальні можливості.

 

Хараджа Наталя Григорівна - учитель української мови та літератури, спеціаліст І категорії, стаж – 18 років.

Методична проблема: Різноманітні форми і методи роботи на уроці як фактор підвищення грамотності учнів

     "На своїх уроках я намагаюся здійснювати індивідуальний підхід до навчання та виховання учнів, використовую різні методи навчання. Окрім традиційних методів та форм використовую й інноваційні методи: комунікативні, творчі завдання проблемного характеру. Учням подобаються уроки у вигляді дидактичної гри, "брейн-ринги", ігри на виправлення помилок (гра "Коректор"), літературні вікторини, розгадування кросвордів".

 

Зайцева Наталя Володимирівна - учитель української мови та літератури, спеціаліст   І категорії, стаж – 13 років

Методична проблема: Формування ключових і предметних компетентностей учнів шляхом застосування інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури

     "На уроках української мови та літератури використовую різні інтерактивні методи, намагаюся навчити дітей змістовно, логічно, чітко висловлювати свої думки. Кожний свій урок намагаюся побудувати так, щоб учням було цікаво, щоб вони хотіли вчитися. Намагаюсь підвищити інтерес учнів до уроків української мови та літератури, стараюсь розвивати творчий потенціал учнів, підвищити якість знань, розширити коло спілкування дітей, познайомити їх з іншими культурами, створити умови для підвищення соціальної компетентності".

 

 

Редько Тетяна Сергіївна - учитель української  мови та літератури, спеціаліст,стаж 2 роки

 

Методична проблема: Формування ключових і предметних компетентностей учнів шляхом застосування інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури"

 

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
uCoz