Четвер, 25.04.2024, 20:33
Приветствую Вас Гость | RSS

Маріупольський навчально-виховний комплекс "Ліцей-школа № 48"

Ласкаво просимо!
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Новини психологічної служби

Тренінг "Профілактика професійного вигорання і особистісного зростання"

В НВК «Ліцей- школа № 48» практичним психологом Кротовською Людмилою Іванівною було проведено тренінг  з педагогами на тему "Профілактика професійного вигорання і особистісного зростання". Під час тренінгу педагоги визначили свої проблемні місця, розширили свої знання про методи і форми поповнення своєї енергії, а також з'ясували свій максимально продуктивний час для особистісного зростання.

  

 

Тренінг «СПІЛКУЄМОСЬ РАЗОМ!»

В рамках Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства»  з учнями 9-Б класу  було проведено  тренінг «Спілкуємось разом!» з  метою підвищення самоконтролю учнів, розвитку толерантності, формування навичок групової взаємодії та самореалізації.

 На тренінгу  учні виконували завдання, які  налаштовували   їх на спільну роботу, встановлення емоційного контакту, на створення позитивної атмосфери.

Тема заняття «Керування реакціями»

Третє заняття з учнями молодших класів за програмою "Безпечний простір" у НВК «Ліцей-школа №48» Маріупольської міської ради, Донецької області відбулося 28.11.19 р. під час заняття продовжилась робота над вивченням потреб дітей, учні навчалися розрізняти свої реакції на складні події і безпечно справлятися з важкими спогадами. Заняття проводились в ігрової  формі, за допомогою чого учні з інтересом змагались і відповідали на питання.  Діти виконували вправи «Безпечне місце», «Мішечок страхів», грали в ігри «Автобус з почуттями», «Закінчи фразу», «Зла вежа».

 

 

 

 

Тема заняття «Вивчення потреб»

Друге заняття за програмою «Беспечний простір»  у НВК «Ліцей-школа №48» відбулося  21.11.19р. та  було присвячено вивченню потреб дітей та формуванню знань про види здоровя та форми його покращення. На занятті діти  визначили  шляхи  зміцнення здоровя (фзичного, психічного, емоційного) . На заняттях  практичний психолог Кротовська  Л.І. намагалась створити  атмосферу поваги до унікальності кожної дитини. Діти грали у «Магазин важливих слів», «Потреби дітей», «Вгадай настрій»,  «Передай усмішку по колу»,  «Компліменти». Виконували вправи «Я, ми та здоровя», «Ввічливі слова»

 

 

 

Тема заняття «Встановлення контакту»

14.11.19 у  у НВК «Ліцей-школа №48»  пройшло перше заняття для учнів 'третіх класів за програмою "Безпечний простір" під час якого діти з задоволенням знайомилися один з одним, обмінювалися думками та вчились поважати унікальність іншої людини. Позитивний настрій, який супроводжував перше заняття, допоміг створити творчу, доброзичливу атмосферу. Діти грали в ігри « «Що я найбільше люблю», «Мій портрет і улюблені імя», виконували врави «Наши імена ункальні», виконували «Різні вітання»

 

   

 

 

У рамках Всеукраїнського тижня протидії булінгу в НВК «Ліцей-школа №48» була проведена акція «Ми проти булінгу».

19.09.2019 у рамках Всеукраїнського тижня протидії булінгу в НВК «Ліцей-школа №48» була проведена акція «Ми проти булінгу».

Медіатори – старшокласники організували міні-тренінги, рольові ігри, провели бесіди з учнями 1-4 класів. Школярі розповідали про свої життєві ситуації, відповідали на питання.

Медіатори надали поради, як запобігти та як справитися з булінгом. На практиці показали, як використовувати різні методи саморегуляції, як конструктивно можна вирішувати конфлікти.

Провели рольові ігри, де учні самі пропонували вирішення проблем конструктивними методами.
Знання, які отримали діти допоможуть їм розвивати навички вирішення проблем, самостійно керувати неминучими конфліктами та вирішувати їх, проявляючи повагу до співрозмовника.

        
 

 

За період канікул з 28.03.19 по 03.04.19 в НВК «Ліцей-школа № 48» було проведено наступні заходи:

Була проведена ігрова програма «Подаруй посмішку». Присутні 28 учнів з 4-А,4-Б та 4-В класів. В ході заняття учні виконували вправи на розвиток комунікативних вмінь, грали в інтерактивні ігри спрямовані на формування правил поведінки та культури спілкування в школі. Учні набули навички конструктивної взаємодії та культури поведінки і спілкування з однолітками.

Була проведена консультація для батьків «Права та обов’язки старшокласників». Присутні 12 батьків учнів з 10 класу. Робота була направлена на розширення правових знань батьків з питань прав та обов’язків учнів, вплив родини на формування особистості дитини, засвоєння моральних норм та культурних цінностей.

Проведен лекторій для батьків майбутніх першокласників «Першокласник та школа-крок на зустріч». Були присутні 58 батьків, де були надані рекомендації щодо психофізіологічних особливостей дітей даної вікової категорії, способах адаптації дитини до нових умов навчання.

Проведена педагогічна рада «Підвищення якості освіти, як умова формування самореалізації учнів». Були розглянуті аспекти, які впливають на якість сучасної освіти, вимоги до педагогічних працівників, питання підвищення рівня професійної компетентності педагогів, створення сприятливих умов навчання для самореалізації учнів.

 

28.03.2019 року в НВК «Ліцей-школа №48» практичним психологом Кротовською Л.І. був проведен тренінг для учнів 2-3 класів «Плетіння мандали» з метою розвитку якостей особистості, створення безпечного простору. Учні навчились працювати з мандалами, поширили знання, як за допомогою методу «Мандала» можливо саморегулювати свій стан.

 

За період зимових канікул з 26.12.18 по 10.01.19 у НВК «Ліцей-школа №48» було проведено наступні заходи:

Практичним психологом Кротовською Л.І. був проведений захід для учнів 2-х класів «Подорож у світ професій». Мета цього заходу – розширити обізнаність дітей щодо різних професій.

Діти із задоволенням відповідали на питання, змагалися у відповідях по командах.Перемогла команда 2-Б класу, для всіх учасників цієї мандрівки були підготовлені сувеніри, які зробили старші діти своїми руками.

Діти активно відгадували професії, деякі вони чули вперше, деякі були для них знайомі. Учні виконували завдання: «Відгадай професію», «Мульті-пульті», «Загадки-складки», «Загадки-обманки».

У домівці «Мульті-пульті» діти дивились фрагменти з мультфільмів та відповідали на питання. Всі вправи були цікаві, неординарні, супроводжувались музичними паузами. Місто майстрів збагатило дітей, вони навчились працювати в групах, із задоволенням виконували вправи на розвиток уваги.

Учні дізналися про нові професії, збагатили свій багаж знань. Це перша спроба виховувати зацікавленість у дітей щодо майбутньої професії.

Проведено психолого-педагогічний семінар для педагогів «Емоційна готовність учителя до роботи в умовах профільного навчання». Були присутні 37 педагогів. Розглянуто питання щодо емоційної готовності вчителів до роботи, з метою збереження емоційних резервів та підвищення професіоналізму. Були надані рекомендації для підтримки мотивації на педагогічну діяльність.

Консультація для батьків «За якими симптомам можна судити про настання депресивного стану в юнака (дівчини)». Були присутні 4 батьків. Були надані рекомендації щодо профілактики депресивного стану у підлітків. Матеріали було висвітлено на шкільному сайті та на стенді практичного психолога.

 

За період канікул з 31.10.18 по 06.11.18 в «Ліцей-школа№48» було проведено наступні заходи:

31 жовтня 2018 року відбувся брейн-ринг під назвою «Учням про шкоду тютюнопаління», серед учнів 7 класів. Метою даного заходу була профілактика шкідливих звичок серед школярів. На початку інтелектуального змагання учня продемонстрували відеоролик, який показав наскільки серйозна проблема залежності від тютюнопаління.

Після відеоролика дітям було запропоновано відповісти на запитання стосовно даної теми. Учасники брейн-рингу із задоволенням відповідали на питання та отримували бонусні картки за правильні відповіді. Далі були представлені життєві ситуації, учасниками яких були підлітки. Ця вправа дала змогу розширити світогляд та життєвий для збереження свого здоров’я.

Під час підведення підсумків дітям дали змогу проголосувати за чи проти тютюнопаління. Всі учасники єдино гласно проголосували проти тютюнопаління. Це свідчить про те, що поставлена мета була досягнута.

Виступ на ІМС вчителів за темою «Формування готовності вчителів до роботи з обдарованими дітьми». Були присутні 38 педагогів. Розглянуті питання щодо форм та методів роботи з обдарованими учнями.

Проведена бесіда з батьками «Що загрожує здоров’ю дитини в сучасному світі». Присутні 15 батьків. Були надані рекомендації щодо здорового способу життя, режиму дня підлітка.

 

У НВК «Ліцей-школа №48» практичним психологом 19.11.2017 р. було проведено заняття з дітьми 5- 6 річного віку «Ми приймаємо гостей», з метою підготовки дітей до школи.

На занятті діти та батьки ознайомилися з правилами пальчикової гімнастики. За допомогою пластиліну повторили кольори та відтінки. На занятті в ігрової формі діти виготовили млинці, чашки, блюдця. Повторили етикет гостинності. Розглянули геометричні фігури, повторили рахунок до 5, зворотній рахунок, значення більше, менше.

Усі вправи діти виконували для розвитку дрібної моторики рук та вміння працювати в групі.

 

У НВК “Ліцей-школа №48» було проведено заняття «Подорож у світ чарівних фарб» з учнями 5-х класів,

з метою попередження та подолання труднощів у період адаптації до навчання у середній школі.

 

На занятті були вжити такі елементи гри, як «Велика вежа». Учні були розділені на дві команди, які змагались між собою. Всі учасники команди повинні були з’ясувати яку вежу вони будуть строїти, а потім швидко, оригінально построїти за допомогою кубиків.

 

На занятті діти працювали в команді, розподіляли ролі. Діти за допомогою м’яких геометричних фігур (пуфиків) розробили свій транспорт подорожі, на якому далі подорожували у світ чарівних фарб.

Одним із завданням було виложити геометричну фігуру із кубиків та оживити її. Був обраний екскурсовод який пояснив вибір команди. В кінці заняття були підведені підсумки та надані рекомендації щодо поліпшення спільної роботи в команді та контролю свого емоційного стану.

 

Така проблема, як адаптація п'ятикласників, вимагає до себе підвищеної уваги як з боку вчителів, так і з боку батьків. Не можна даний процес пускати на самоплив, необхідно обов'язково стежити за психічним комфортом дитини і намагатися контролювати його емоційний стан. Адже від того, наскільки успішно пройде дитина даний етап свого життя, залежить не тільки якість засвоєних ним поточних знань, а й в цілому ставлення до навчання і праці.

 

У НВК «Ліцей-школа №48» розпочалися заняття з програми

«Розвиток лідерських якостей і комунікативної компетентності»

для учнів 7-11 класів, з метою удосконалення своїх навичок спілкування та здатність розв’язувати конфлікти у своєму середовищі

 

На першому занятті діти обговорили та встановили правила поведінки. Вправа «Розкажи про співрозмовника» допомогла розглянути спосіб невербального спілкування. Це дало можливість опанувати нові вміння з різними стилями поведінки.

Вправа «Компліменти» дала можливість усвідомити, як це - говорити іншому приємне, зорієнтувала учнів на пошуки позитивного в інших учасниках групи.

Діти закінчили заняття на позитивній ноті, з бажанням і далі приходити на заняття.

 

У  НВК  «Ліцей-школа  №48» практичним психологом   було проведено  заняття  з дітьми  5- 6 річного віку «Ми приймаємо гостей», з метою підготовки  дітей до школи.

 На занятті діти та батьки ознайомилися з правилами пальчикової гімнастики. За допомогою пластиліну повторили кольори та відтінки. На занятті в ігрової формі діти виготовили млинці, чашки, блюдця. Повторили етикет гостинності. Розглянули геометричні фігури, повторили рахунок до 5,  зворотній рахунок, значення більше, менше.

Усі вправи діти виконували  для розвитку дрібної моторики рук та вміння працювати в групі.

 

       

   

   

 

 

У НВК “Ліцей-школа №48»  було проведено  заняття «Подорож  у  світ чарівних фарб»  з учнями 5-х класів, з метою попередження та подолання  труднощів у період  адаптації  до навчання у середній школі.

На занятті були вжити такі елементи  гри, як «Велика вежа».  Учні були розділені на дві команди, які змагались між собою. Всі учасники команди повинні були з’ясувати  яку вежу вони  будуть будувати, а потім   швидко, оригінально  побудували за допомогою кубиків.

На занятті діти працювали в команді, розподіляли ролі. 

Діти за допомогою м’яких геометричних  фігур (пуфиків)  розробили  свій  транспорт подорожі, на якому  далі подорожували у світ чарівних фарб.

Одним із завданням було виложити  геометричну фігуру із кубиків та оживити  її.  Був обраний   екскурсовод  який пояснив вибір  команди. В кінці заняття були підведені підсумки та надані рекомендації  щодо поліпшення  спільної роботи  в команді  та контролю свого емоційного стану.

Така проблема, як адаптація п'ятикласників, вимагає до себе підвищеної уваги як з боку вчителів, так і з боку батьків. Не можна даний процес пускати на самоплив, необхідно обов'язково стежити за психічним комфортом дитини і намагатися контролювати його емоційний стан. Адже від того, наскільки успішно пройде дитина данний етап свого життя, залежить не тільки якість засвоєних ним поточних знань, а й в цілому ставлення до навчання і праці.

 

У  НВК «Ліцей-школа №48» було проведено  корекційне заняття «Лошарик»  із дітьми 5-6 років та їх батьками з метою  розвитку дрібної моторики рук  та підготовки дітей та батьків до школи.

На занятті практичний психолог закріпив вміння рахувати до 10, зворотний рух з викладанням предметів (кубиків). Застосував метод: визначення кількості предметів на дотик, із заплющеними очима, етапи пальчикової гімнастики з додаванням прийомів плескання в долоні. Діти та батьки збільшили  знання про прийоми самомассажу, а також прийом формування з кубиків кружечків  ознайомились із массажем рук за допомогою пластилину.

На практичній частини виконали за допомогою пластиліну «лошарика». На занятті була використана раціональна послідовність виготовлення виробу, яка складалася  тільки з кружечків.

Діти та батьки були   ознайомлені з прийомом  «плавстиліновий жгутик». Повторили геометрічні фігури (прямокутник, кружечок, квадрат, трикутник).

Діти на занятті закріпили знання про числові  поняття: половина, більше, менше, виконували зворотний рахунок від 10 до 1, застосовували вправи пальчикової гімнастики, охарактеризували частини тіла тварини та людини, її ознаки, порівнювали частини тіла схожі у тварини і людини, та що у них є відміннім.

Діти  вчилися дотримуватись правил роботи в групі (говорити по черзі).

   

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright MyCorp © 2024
uCoz